Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
2,49
Ietaupījums:
0,32 (13%)
Cena ar atlaidi*:
2,17
Pirkt
Identifikators:153882
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 03.06.2006.
Valoda: Angļu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Finally, the market can be segmented through the consumers' behaviour, depending on what they want from a product. This may be the benefits of the product, for example Thermasilk offer shampoo and conditioner for coloured, curly, frizzy and straight hair, the list goes on. Usage may help identify promotion strategies, for example heavy beer drinkers are thought of as people who spend a lot of time watching television and generally are in the lower class, so companies aiming to sell their product to the lower class may promote mainly on the television. Consumer loyalty can be used for segmentation, these are divided into hard-core loyals, split-core loyals, shifting loyals and switchers. In order to try and keep the split-core and shifting loyals buying from their company, Proctor and Gamble may produce similar products under different names. Then there is the occasional segmentation, "dividing the market into groups according to occasions when buyers get the idea to buy, actually make their purchase or use the purchased item" - Kotler. During festivities such as Christmas and now the upcoming Fifa World Cup, companies such as Coca-Cola in the latter occasion take this opportunity to promote their product with themed adverts.…

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −3,57 €
Materiālu komplekts Nr. 1303194
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „What Are the Different Criteria/Basis a Marketer Can Use in Order to Segment Consumer Markets?”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/153882

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties