Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
2,49
Ietaupījums:
0,42 (17%)
Cena ar atlaidi*:
2,07
Pirkt
Identifikators:251976
Vērtējums:
Publicēts: 21.01.2006.
Valoda: Angļu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Many say that Wal-mart has "met its match in Europe." (Thorne) Stephen Arnold, a professor at the School of Business at Queens University in Kingston, Canada, believes that Wal-mart will not be able to repeat its success outside of the United States. "Cultural differences are a considerable barrier, particularly in Germany, the ultimate non service culture." (Thorne) International sales reached $47.5 billion in fiscal year ending 2004, a 16.6 percent increase over the previous year, and operating profits rose to $2.3 billion, an increase of 18.6 percent. In 2005, Wal-Mart International plans to open 155 to 165 new stores in existing markets. (Wal-mart website) Wal-mart will continue to have its ups and downs, successes and failures. What is important is that they are learning from each one, good or bad. …

Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Wal-Mart International”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/251976

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties