Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
1,99
Ietaupījums:
0,32 (16%)
Cena ar atlaidi*:
1,67
Pirkt
Identifikators:343889
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 08.04.2006.
Valoda: Angļu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

This reading of The Wall Street Journal article, "VW Rethinks Its High-Testosterone Ads", Volkswagen responds to the request of Miami customers, Cuban-dominated Miami customers. "In English, Turbo-Balls might not sound so offensive, but in the Spanish-speaking community, it will always have a vulgar connotation." (Jordan)
Volkswagen removed billboards in New York, Los Angeles and Miami after receiving complaints that a word used in an advertisement was offensive to Hispanics.
The ad for the new GTI 2006 had a photo of the sports car accompanied by the words "Turbo-Cojones." …

Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −4,41 €
Materiālu komplekts Nr. 1301036
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „"VW Rethinks Its High-Testosterone Ads": Volkswagen”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/343889

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties