Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
3,99
Ietaupījums:
0,72 (18%)
Cena ar atlaidi*:
3,27
Pirkt
Identifikators:679526
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 18.01.2012.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: 2 vienības
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Viesnīcas dienesta darbiniekam ir jāprot būt laipnam, ar labām manierēm un atsaucīgam, informētam. Strādājot apkalpošanas sfērā, tas ir būtisks, jo ikviens viesis, kurš ierodas viesnīcā vēlās patīkamu, laipnu uzņemšanu un apkalpošanu. Īpaši svarīga sastāvdaļa ir darbinieku smaids, bet tas nedrīkst būt samākslots, lai tikai radīto liekulīgu iespaidu. Uzņemšanas dienesta darbiniekam vienmēr jābūt pozitīvai nostājai, ar dabisku smaidu sejā, lai katrs viesis justos ar prieku uzņemts un apkalpots. Tas ir sarežģīts uzdevums, kas jāveic viesnīcas administratoram, jo darba dienas laikā ir iespējamas dažādas konfliktsituācijas, kuras attiecīgi nomāc darbinieka garastāvokli, un rezultātā smaids var zust.
Tikpat svarīgi ir, lai viesnīcas uzņemšanas darbinieks būtu vienmēr komunikabls un draudzīgi noskaņots. Šis darbs nozīmē nepārtrauktu un ikdienišķu komunikāciju ar dažādiem cilvēkiem no visādām pasaules valstīm. Komunikācija ar viesiem var būt gan telefoniska, gan personiska. Ja sazināšanās starp viesi un uzņemšanas dienesta darbinieku notiek telefoniski, tad darbiniekam jāatceras, ka telefona klausuli jāpaceļ pirmo piecu sekunžu laikā, tādā veidā tiek taupīts viesa laiks un rada atsaucīgu ieinteresētu apkalpošanas iespaidu. …

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −3,14 €
Materiālu komplekts Nr. 1318941
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Vīzija par labāko viesnīcas viesu uzņemšanas dienesta darbinieku”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/679526

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties