Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
3,99
Ietaupījums:
0,48 (12%)
Cena ar atlaidi*:
3,51
Pirkt
Identifikators:477949
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 06.11.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 5 vienības
Atsauces: Ir
Darba fragmentsAizvērt

Viesu uzņemšanas dienests ir pamanāmākais dienests viesnīcā un tā kā parasti šis dienests atrodas viesnīcas hallē, viesu uzņemšanas dienesta darbinieks ir pirmais cilvēks, kuru redz viesis, atverot viesnīcas durvis, tas ir arī pirmais cilvēks, ar kuru komunicējas viesis, tāpēc viesu uzņemšanas dienesta darbiniekam ir liela atbildība un ļoti liela loma viesa priekšstata par viesnīcu veidošanā. Viesu uzņemšanas dienesta darbinieks, par kuru tiek rakstīta eseja ir labāka viesnīcas administratora iemiesojums, ideāla, izcila sava amata pārstāvja raksturojums. Viesnīcas administratora darba vieta ir viesnīcas priekšējais birojs jeb recepcija, kur notiek viesu reģistrēšana, dažādu pakalpojumu izpildīšana, informācijas sniegšana viesiem, viesu sūdzību un viedokļu uzklausīšana, norēķinu un viesu iebraukšanas-izbraukšanas formalitāšu kārtošana. Viesnīcas administratoram jābūt ne tikai kompetentam visos šajos jautājumos, bet tam arī jāpiemīt vairākām īpašībām un iemaņām, kas attiecas uz šī amata specifiku.
„Viesmīlības pamatā ir rūpes par viesiem, zināšanas par viesu vajadzībām un spēja nojaust viesu vēlmes, kā arī vēlēšanās tās apmierināt”. [4., 8.lpp.] Viesmīlīgs cilvēks sadzīvē ir laipns, kārtīgs, sirsnīgs, pozitīvs, draudzīgs, dāsns cilvēks un, ja cilvēks izvēlas darbavietu viesmīlības nozarē, viņam ir jāpiemīt šādām rakstura īpašībām un viņam ir jāprot kvalitatīvi apkalpot viesnīcas viesus, ieklausīties viņu vēlmēs un vajadzībās. Ne visi cilvēki ir piemēroti darbam apkalpošanas jomā, ne visi cilvēki spēj noturēt smaidu jebkurā situācijā. Izcilam viesnīcas administratoram īsts, noturīgs smaids un ieinteresētība sejas izteiksmē ir pierastā lieta. Viesmīlīgam administratoram piemīt arī labas manieres, kas nozīmē cieņpilnu attieksmi pret visiem viesiem. „Labas manieres veicina uzņēmuma labklājību.” [1., 39.lpp.] Daudziem darbiniekiem trūkst labu manieru tā iemesla dēļ, ka darbinieki koncentrējas uz rezultātu efektivitāti un veic pienākumus, ko noteikusi menedžeri. Tomēr izcils viesnīcas administrators nebaidās uzņemties atbildību un risku un pieņemt individuālu lēmumu, izdarīt kaut ko vairāk par to, ko noteica menedžeris, ja tas nenes viesnīcai zaudējumus un ja tādā veidā var noturēt viesi. Viesmīlība ir arī pilnīga atklātība un godīgums, kas noteic viesa saņemtā pakalpojuma kvalitāti.

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −4,64 €
Materiālu komplekts Nr. 1122507
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Vīzija par labāko viesnīcas viesu uzņemšanas dienesta darbinieku”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/477949

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties