Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
2,49
Ietaupījums:
0,47 (19%)
Cena ar atlaidi*:
2,02
Pirkt
Identifikators:600523
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 31.03.2008.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Raksturojums.

Viesnīcas personālam ir vairākas lomas: viņiem ir jāprot iedvesmot klientus, viņiem jāīsteno viesa vēlmes, kā arī jāsekmē lēmumu pieņemšana. Arī jāapzina kultūrvides atšķirības. Jo ir ļoti svarīgi zināt, ievērot un cienīt citu tautu paražas , nacionālo un psiholoģisko īpatnību, kā arī etiķetes pārzināšana, palīdzes viesim un personālam izvārīties no kļūdām, radīs drošības un pašpaļāvības sajūtu, kas veicinās savstarpējo saprašanos. Un personāls varēs novērtēt viesa vēlmes un rūpēties par viņa labklājību. Ar cieņu un uzmanību jāizturas pret katru viesu!

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −2,80 €
Materiālu komplekts Nr. 1156759
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Viesnīcas personāla un komunikācijas raksturojums”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/600523

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties