Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
1,99
Ietaupījums:
0,26 (13%)
Cena ar atlaidi*:
1,73
Pirkt
Identifikators:229169
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 12.02.2013.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Es esmu iemācījies lietas, kuras nemaz nebiju agrāk ņēmis vērā un piešķīris tik lielu vērību. Strādājot viesmīlības nozarē es sapratu, ka vēlos būt tajā līderis, bet līdz tam man ir garš ceļš ejams. Būt vadītājs viesmīlības nozarē, tas nozīmē, ka ir jāpiedomā pie savas attieksmes jau tagad! Jo tomēr vadītāju pozitīvā attieksme pret saviem darbiniekiem rādīs darbinieku līdzīgu attieksmi pret saviem viesiem. Visur ir skaidri un pamācoši izskaidrots par personāla smaidu un es tam piekrītu, liela nozīme viesmīlības uzņēmumā ir smaidam, jo labs serviss nozīmē ne tikai smaidīt viesim, bet arī panākt, lai viņš smaidītu pretī.…

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −2,59 €
Materiālu komplekts Nr. 1329667
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Viesmīlības nozare, tās raksturīgās pazīmes un veidojošie faktori”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/229169

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties