Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
3,49
Ietaupījums:
0,42 (12%)
Cena ar atlaidi*:
3,07
Pirkt
Identifikators:154465
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 24.05.2013.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Ja atmiņas traucējumi nav pārāk lieli, tad tas parasti neietekmē darba spējas, ikdienišķu lietu darīšanu. Bērni, kuriem zināšanu apgūšana sagādā minimālas grūtības, joprojām var produktīvi strādāt un patstāvīgi dzīvot.
Lai verbāli loģiskās atmiņas jau ieguldītais darbs netiktu palaists „vējā”, ir jāstrādā katru dienu, to trenējot- atkārtojot informāciju atkal un atkal.
Uztveres process bērniem ar garīgās attīstības traucējumiem ir pasīvāks, mazāk mērķtiecīgs (kā uztveres kapacitāte), ir daudz mazāka un nav tik plaša kā tas ir bērniem bez GAT. Viņiem ir ne vien vizuālās uztveres traucējumi (var nepamanīt svarīgas detaļas, neatpazīst), bet arī audiālās uztveres traucējumi. Tādējādi, arī mutiski sniedzot informāciju, aprakstam jābūt īsam un konkrētam. Arī pēc cītīgas un ilgstošas informācijas sniegšanas verbālā formātā, vēlāk bērns šo informāciju var sniegt izkropļotu, daļēji mainītu vai ar nepilnībām.
Lai darbs ar bērnu, kuram ir GAT, būtu produktīvs, ir jārunā lēnām, skaidri un skaļi, dodot iespēju un laiku atbildēt, jābūt pacietīgam. Jālieto valoda, kas ir vairāk tieša, konkrēta nekā abstrakta. Šādi bērni var neizprast izteiktos jokus, pārāk garus teikumus. Šāda situācija var beigties ar stresu un izbīli, kam seko neadekvāta rīcība.

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −3,71 €
Materiālu komplekts Nr. 1332564
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Verbāli loģiskā atmiņa bērniem ar garīgās attīstības traucējumiem”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/154465

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties