Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
  • Vai pedagoģiskās attieksmes humanizācija un demokrātiskuma principu ievērošana ir cēlonis bērnu visatļautībai

     

    Eseja2 Pedagoģija, Statistika

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
2,49
Ietaupījums:
0,35 (14%)
Cena ar atlaidi*:
2,14
Pirkt
Identifikators:971061
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 27.08.2014.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 7 vienības
Atsauces: Nav
Laikposms: 2013.g. - 2014.g.
Darba fragmentsAizvērt

Mūsdienās ļoti daudz atbildības par pareizu audzināšanu prasa no pedagogiem, kaut gan saknes ir jāmeklē ne tikai skolotājos, bet arī vecākos un vispār apkārtējā sabiedrībā. Kāds dāņu pedagogs A.Kjergorda teicis: „Ja Latvija neiedzīvosies demokrātijā, tad pie tā vainīgi būs skolotāji!” Ar šo frāzi saprotu, ka tieši skolai ir jādod šī demokrātiskā pieredze. Skolai ir jārada gatavība turpmākajam darbam un dzīvei demokrātiskā sabiedrībā. Būtiski ir veicināt bērnā vienotu pasaules redzējumu, izpratni, ka dzīvē viss ir saistīts, iegūtās zināšanas ir praktiski pielietojamas un noderīgas.
Uzskatu, ka humānās pedagoģijas un demokrātijas principu ievērošana nav cēlonis bērnu visatļautībai. Bērnam tomēr ir brīva griba izvēlēties to, ko viņš ir gatavs darīt. Vecākiem jeb kādiem citiem pieaugušajiem viņam nav jāuzspiež darīt tas, kam viņš nav gatavs, vai vienkārši to nevēlas. Pienāks laiks, ātrāk vai vēlāk, kad viņš tam būs gatavs. Tā nebūt nav visatļautība! Tā īsti mēs- pedagogi un vecāki, ielīst savos bērnos nevaram. Mēs ne vienmēr zinām, kas tieši šajā mirklī viņam būs pareizais.

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −4,88 €
Materiālu komplekts Nr. 1340698
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Vai pedagoģiskās attieksmes humanizācija un demokrātiskuma principu ievērošana ir cēlonis bērnu visatļautībai”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/971061

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties