Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
  • Vai humānisms un demokrātija pedagoģijā noved pie visatļautības

     

    Eseja1 Pedagoģija

1,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:702293
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 16.10.2013.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

„Jo bērncentrētākas ir mācības, jo labāki ir bērna rezultāti gan sociālajā, gan akadēmiskajā jomā,” (Izglītība un demokrātijas kultūra: bērnības pieredze ,1998, 24) tas viennozīmīgi akcentē arī pedagogu darbu- bērnos izraisīt interesi, par jaunajām zināšanām, lai arī pēc to apgūšanas, bērniem būtu vēlme tās pielietot un uzzināt par tām vairāk.
Es uzskatu, ka humānisms un demokrātija nenoved pie visatļautības bet pie rezultāta, un virza skolēnu uz pareizā ceļa attīstībā. Galvenais, lai pedagogam pret visiem ir vienlīdzīga attieksme, lai nav tā, ka kāds ir mīļāks, bet kādu citu acīs nomelno. Manuprāt, bērnus vajag mācīt ar mīlestību, prieku un lielu interesi tajā ko viņi dara (protams, par labajām lietām).

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −3,48 €
Materiālu komplekts Nr. 1334585
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties