Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
2,49
Ietaupījums:
0,40 (16%)
Cena ar atlaidi*:
2,09
Pirkt
Identifikators:260435
Vērtējums:
Publicēts: 26.04.2016.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 5 vienības
Atsauces: Ir
Darba fragmentsAizvērt

Demokrātiskuma princips nozīmē to, ka ikviens pedagoģiskajā procesā iesaistītais cilvēks (praktiski visi sabiedrības locekļi) strādā radošā sadarbībā ar citiem, ir aktīvi ieinteresēti savos un citu sasniegumos, kopdarbībā prot un grib izteikt savu viedokli, uzklausīt citus, veidot kopīgu darbības programmu un ir atbildīgi par savu un līdzcilvēku rīcību un darbu. Šādi veidota izglītošanās skolā sekmē ikviena cilvēka gatavību un spēju dzīvot un strādāt demokrātiskā sabiedrībā. (P.Kopmane, L.Petermane(1999) Demokrātijas pieredze skolā. Rīga: Raka, 10.lpp.)
Manuprāt, demokrātija un humānisms nenoved pie visatļautības skolā, jo uzskatu ka bērnam jāļauj izpaust savs viedoklis jebkurā jomā. Svarīgi to uzklausīt un neapspiest, jo mēs katrs esam individuāla personība ar savām domām, savu pieredzi un viedokli. Manuprāt demokrātiska un humāniska audzināšana skolā ir nepieciešama. Humānisms ir cieņa pret citu uzskatiem, rūpes par citiem. Tā kā mēs dzīvojam demokrātiskā sabiedrībā, tad ikvienam no mums jāaudzē un jākopj sava „demokrātijas puķe” pašam sevī, attīstot radošo patstāvību, uzdrīkstēšanos, iecietību un cieņu pret citiem cilvēkiem un viņu uzskatiem, atbildību, pašdisciplīnu. Ne velti ir teiciens "cieni citus, un tevi cienīs". Jāpieņem cilvēks tāds, kāds viņš ir.

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Vai humānisms un demokrātija pedagoģijā noved pie visatļautības”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/260435

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties