Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
3,49
Ietaupījums:
0,66 (19%)
Cena ar atlaidi*:
2,83
Pirkt
Identifikators:465879
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 02.02.2016.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Ir jānorāda, ka atšķirībā no citiem vācu auto zīmoliem, VW automašīnas netiek virzītas tirgū ar vienotu koncepciju, VW zīmols ir sašķelts, toties ir labi izstrādātas atsevišķu modeļu koncepcijas, kas zināmā mērā palīdz ieņemt vienlaicīgu vairākas nišas tirgū un saglabāt lielāku elastību. Ir jāuzsver, ka pareizi izstrādāta ilgtermiņa mārketinga koncepcija ir efektīvs instruments patērētāju lojalitātes iekarošanai un saglabāšanai, tā ir iespēja piedāvāt viņiem vērtības, individuāli komunicēties ar viņiem un radīt patiešām stabilas attiecības starp kompāniju un tās klientiem. Un galu galā investīcijas lojālos klientos paaugstinās biznesa ienesību un efektivitāti, kas ir īpaši būtiski, ja kompānija netirgo ikdienas patēriņa preces, bet pietiekami dārgas un ekskluzīvas preces, par kādām jāuzskata automašīna.
Pēc minētā konflikta pastāvošā koncepcija no tradicionālās mārketinga koncepcijas (orientācija uz patērētāju) ir jānomaina pret inovatīvo mārketingu (preces pilnveidošanas koncepcija). Protams, tas var izraisīt arī zināmus iekšējās vides konfliktus.
1) jauna konkurence ar kompānijām, kurām dotā koncepcija ir bijusi vadošā (piemēram, japāņu Toijota).

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Uzņēmums "Volkswagen"”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/465879

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties