Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
1,99
Ietaupījums:
0,34 (17%)
Cena ar atlaidi*:
1,65
Pirkt
Identifikators:522715
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 10.01.2012.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

„Fazer” vērtības ir klients, kvalitāte, komandas gars. Patērētāji un klietni ir ieienteresēti uzņēmuma produkcijā, lai tie būtu kvalitatīvi. Labs uzņēmuma misijas formulejums: palielinat strādnieku atbalstu un piedalīšanos uzņēmuma dabības mērķu sasniegšanā. Darbinieki ir ieinteresēti labos darba apsākļos - Komandas gars parādās savstarpējā sadarbībā un cieņā vienam pret otru.
Manuprāt, „Fazer” biznesa koncepcija ir laba. Laigan tā nav salīdznoši gara, tomēr tā piemin uzņēmuma devumu tās ieinteresētajām pusēm, īsi un konkrēti pasaka, kāda ir uzņēmuma vīzija, vērtības.

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Uzņēmuma "Fazer" misijas analīze”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/522715

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties