Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
  • Using two or three Brands, Discuss the Influence of Sponsorship on the creation of Brand Meaning.

     

    Eseja4 Mārketings, reklāma

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
2,49
Ietaupījums:
0,45 (18%)
Cena ar atlaidi*:
2,04
Pirkt
Identifikators:141256
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 21.01.2004.
Valoda: Angļu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Using two or three Brands, Discuss the Influence of Sponsorship on the creation of Brand Meaning.
Sponsorship is one of the means open to a company to bring itself or its products to the attention of consumers and present them in a favourable light. Advertising is the most frequently used marketing tool and speaks to a consumer in a direct way. It announces the availability of a product and creates an image for a brand. It can also provide information on product quality, characteristics, price and performance. Sponsorship seeks to enhance these messages by association with a person (norma…

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Using two or three Brands, Discuss the Influence of Sponsorship on the creation of Brand Meaning.”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/141256

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties