Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
6,49
Ietaupījums:
1,23 (19%)
Cena ar atlaidi*:
5,26
Pirkt
Identifikators:303294
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 16.02.2015.
Valoda: Angļu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 11 vienības
Atsauces: Nav
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  INTRODUCTION    2
  THEORY AND EXAMPLES    3
  CONCLUSION    7
  BIBLIOGRAPHY    9
Darba fragmentsAizvērt

Conclusion
Consumers become more selective regarding the information, which influences them whether to make the positive purchasing decisions or negative. Additionally, they pay a lot of attention to the opinions of the important others, and are influenced by their closest reference groups. Therefore, in order to establish a product or brand in people’s minds, marketers need to be more creative in developing their advertisements and campaigns.
According to McCracken (1989, cited by Escalas and Bettman, p 379), “the meaning and value of a brand is not just its ability to express the self, but also its role in helping consumers create and build their self-identities”. This definition leads to the practical implications for marketers. In the development of their communications with consumers it is important to create socially pleasant situations, which can be achieved by the use of influential and attractive people. In contrast, providing the socially unpleasant examples can help to create the disassociation of consumers with brands of the competitors.

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −4,86 €
Materiālu komplekts Nr. 1346887
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Understanding the Consumer: The Influence of the Reference Groups on the Purchasing Behaviour of the Individual”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/303294

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties