Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
1,99
Ietaupījums:
0,24 (12%)
Cena ar atlaidi*:
1,75
Pirkt
Identifikators:160366
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 31.10.2012.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 3 vienības
Atsauces: Ir
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
Darba fragmentsAizvērt

Februārī Toyota sāka aktīvi komunicēt, izmantojot vairākus uzņēmuma vadītājus, pašu A.Tojodu. Uzņēmuma pārstāvji sniedza TV intervijas, aktīvi rakstīja blogos, izveidoja un YouTube izplatīja atvainošanos, publicēja informatīvus sludinājumus lielākajos laikrakstos un TV kanālos. Auto īpašnieku informēšanai tika izveidotas speciālas mājaslapas un servisa telefona centri. Tika izveidota arī darba grupa, kuras uzdevums ir uzlabot iekšējās un ārējās komunikācijas.

Secinajumi:
1. Šī ir Toyotas lielākā krīze, taču uzņēmuma lielākais grēks nav šīs tehniskās problēmas(gandrīz visi autoražotāji regulāri atsauc produktus tehnisku problēmu dēļ), bet tas, ka uzņēmums pārāk lēni uz tām reaģēja.
2. Šī krīze uzņēmumā izvērtās tik plaša tāpēc, ka nespēja laikā atklāt un risināt problēmas.
3. Tomēr ar krīzes komunikāciju viņi pārāk vilcinājās, viņiem vajadzēja uzsākt krīzes komunikāciju pirms šī krīze jau bija eksplodējusi mediju uzmanības centrā.
4. Pēc ekspertu viedokļiem, Toyota uzvedas attiecīgi japāņu kompānijai, kur konfliktus risina klusu, aiz aizslēgtām durvīm. Šajā gadījumā darbojoties rietumu tirgos tā bija kļūda, jo izvairīšanās no preses ir nepieņemama un nesaprotama.

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −2,48 €
Materiālu komplekts Nr. 1326389
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „"Toyota Motor Corporation" krīzes komunikācijas analīze”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/160366

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties