Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
1,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:473304
 
Vērtējums:
Publicēts: 30.07.2003.
Valoda: Angļu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Creative boutiques have long been an important part of the advertising industry. The competieive advantage for boutiques has always been their ability to turn out inventive creative work quickly, without the cumbersome bureaucracy and politics of larger agencies. Large and small shops coexisted successfully because boutiques usually pursued smaller accounts than large agencies were interested in. And even as the agency business was reshaped by consolidation and the creation of large mega-agencies that now dominate the industry, creative boutiques were riding high on the dot-com boom of the late 90s that provided a boost in billings, profile, and morale for small shops. However, the dot-com wave crashed even faster than it appeared, and then came the terrorist attacks of September 11. which were followed by the warst advertising recession in decades.…

Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −2,98 €
Materiālu komplekts Nr. 1271707
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties