Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
1,99
Ietaupījums:
0,38 (19%)
Cena ar atlaidi*:
1,61
Pirkt
Identifikators:408667
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 09.12.2002.
Valoda: Angļu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

According to the authors of "Instead of Teaching Missing Addends", a 1998 article published in Teaching Children Mathematics, it is not necessary to give children formal instruction of missing addends, provided they are given other meaningful opportunities to develop numerical reasoning. This assertion is based upon research drawn from a study of 110 students in five classes of first graders located in two Alabama public schools. The students were never given formal instruction of missing addend problems, nor were they exposed to textbook or workbook math exercises. I…

Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −2,42 €
Materiālu komplekts Nr. 1256181
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „This Essay Is a Brief Summary and Reflection over a 1998 Article Written by Constance Kamii and Published in Teaching Children Mathematics Journal”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/408667

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties