Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
3,99
Ietaupījums:
0,56 (14%)
Cena ar atlaidi*:
3,43
Pirkt
Identifikators:201346
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 09.07.2003.
Valoda: Angļu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

A real point of difference between Ryanair and Southwest is the prominence of the latter as an admired employer and the culture of commitment that this engenders. This, in turn, appears to result in excellent customer service and productivity and flexibility. All of these contribute to an exceptionally positive corporate reputation. As already referred to, Ryanair does not appear to enjoy these internal benefits and this is compounded by a great deal of outsourcing of services. These intangible contextual factors that typify Southwest can be crucial. This means that while it is possible to copy efficient and effective operational arrangements, perhaps in the longer term, it is the intangibles of a favourable cultural climate that create survival and prosperity, especially in the face of pressure and change.
In conclusion, we can see a great deal of similarity between Southwest and Ryanair. However, there are a number of discrepancies, where the two carriers diverge because of the different nature of their broader and industry environments (Chapter 3 in Exploring Corporate Strategy), but also because of the different purposes, philosophies and attitudes of its management (Chapter 5 in Exploring Corporate Strategy).

Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −3,28 €
Materiālu komplekts Nr. 1271354
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „This Article Compares Southwest Airlines with Another Competitor”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/201346

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties