Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
4,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:559560
 
Vērtējums:
Publicēts: 03.05.2004.
Valoda: Angļu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Along this same vein, while we can see that while Amara did progress in her language competency between Junior High and High School, the type of English she had learned to speak during this time served little or no purpose in an academic setting. In other words, her day-to-day interaction with an English speaking populace had given her what is often referred to as Basic Interpersonal Communication Skills, which only enable a language learner to communicate in a conversational setting (Cummins, 1979). Unfortunately, Amara still lacked a more cognitively demanding Cognitive Academic Language Proficiency, which, just as it sounds, is the necessary language one needs to succeed in an academic setting (write essays, read text books, listen to lectures, etc.). It is estimated that such a proficiency takes a minimum of five years from the onset of exposure (three years more than Basic), meaning Amara would have just been leaving high school when she reached an adequate proficiency level of this kind.…

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −3,48 €
Materiālu komplekts Nr. 1281812
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties