Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
2,49
Ietaupījums:
0,47 (19%)
Cena ar atlaidi*:
2,02
Pirkt
Identifikators:733690
Vērtējums:
Publicēts: 27.04.2004.
Valoda: Angļu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

The research is clear on why Amazon.com has managed to remain successful while other e-commerce companies have failed. Even more, it has achieved its success while recognizably working to play catch up because of the costs of it has incurred while meeting its expansion and product diversification objectives over the last six years. Unlike other e-commerce companies, Amazon.com has not let its competitors, market slumps or financial downturns discourage it from meeting its objective of being the largest and most diversified online source for products that continually meet consumer demand.
In fact, Amazon.com has fairly capitalized on the public demonstration of its willingness to take financial risks in order to give consumers access to the products that they want online, despite discouraging financial forecasts and predictions of the Company's demise. In essence, Amazon.com has successfully managed to risk putting its financial stability to the test for the noble but nonetheless strategic purpose of providing consumers with convenient online access to the products that they demand. Even more, the Company has managed to meet its founder's goal of creating a company that would provide "the earth's biggest selection of products" (Pounds 2002).

Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −3,35 €
Materiālu komplekts Nr. 1349840
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „The Success of Amazon.com”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/733690

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties