Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
2,49
Ietaupījums:
0,45 (18%)
Cena ar atlaidi*:
2,04
Pirkt
Identifikators:873544
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 28.05.2006.
Valoda: Angļu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

The results found that anonymous delivery of the soda was almost 50-50, however, when participant is given some knowledge of the variable, in this case Pepsi or Coke, the results lean in favor of Coke.
As was mentioned earlier, media may also play a part in this. Mediating variables are psychological processes that mediate the effects of a situational variable on a particular response. (Cozby 2004) These processes may have something to do with the millions of dollars of media exposure paid by both companies. Seeing and hearing those commercials everyday, may somehow manifest themselves in situations we may not realize. Our subconscious is a powerful tool that is used, at times without our true knowledge of it. The advertisers of Coke and Pepsi know this, which is why we are able to sing along with all the words to some of these commercials that are over thirty years old. My purchase of Coke or Pepsi is driven solely by the large yellow banner that says "On Sale", yet for others it may be that they prefer one brand to the other. Whether it is taste, sight, can design or simply we like the commercials, we all have our own reasons, and surely we don't need market research to tell us that.

Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „The Pepsi Challenge, Deception or Perception?”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/873544

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties