Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
  • The Paradox of Cooperation and Competition in Strategic Alliances: Towards a Multi-paradigm Approach

     

    Eseja12 Vadība

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
12,99
Ietaupījums:
2,08 (16%)
Cena ar atlaidi*:
10,91
Pirkt
Identifikators:743886
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 28.08.2005.
Valoda: Angļu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

INTRODUCTION
In the 1970s and early 1980s, the strategic challenge for business was viewed primarily as protecting its potential profits from erosion through either competition or bargaining. This view of strategy underwent a change in the late 1980s. The need to pursue multiple sources of competitive advantage led to the need for building collaborative relationships with suppliers, customers, competitors, and variety of other institutions (Bartlett & Ghoshal, 2000). Many companies shifted strategic focus and began to embrace both competitive and cooperative strategies. The growing role of cooperative strategy is manifest particularly in the phenomenon of strategic alliances (Bartlett & Ghoshal, 2000), which are interfirm cooperation agreements to share or transfer skills and resources to meet mutually agreed goals.
Cooperation or collaboration can be considered as a counterpart to the pursuit of competitive advantage. It can offer significant advantages for companies, which are lacking in particular competencies or resources to secure these through links with others possessing complementary skills and assets (Child & Faulkner, 1998; Dyer & Singh, 1998). …

Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −5,19 €
Materiālu komplekts Nr. 1296548
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „The Paradox of Cooperation and Competition in Strategic Alliances: Towards a Multi-paradigm Approach”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/743886

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties