Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
7,49
Ietaupījums:
0,82 (11%)
Cena ar atlaidi*:
6,67
Pirkt
Identifikators:172171
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 05.12.2003.
Valoda: Angļu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Kmart Corporation
Executive summary
The retail trade industry is the 2nd largest industry in the US and generated more than three trillion dollars in sales in 2002 (Vargas, 2003). Surprisingly enough, this resulted in a 0.4% decrease from 2001 (TDCTrade, 2003). It is more difficult to obtain information on direct competition because a wider variety of products are offered by many sellers in the retail sector (Antonini, 1994). Although various other areas of retail showed a decline in sales, by contrast, many mass marketers in the discount retail industry prospered. …

Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −3,91 €
Materiālu komplekts Nr. 1275564
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „The Is a Complete Case Study on Kmart 2000-2002, During Its Bankruptcy”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/172171

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties