Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
2,49
Ietaupījums:
0,35 (14%)
Cena ar atlaidi*:
2,14
Pirkt
Identifikators:359467
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 14.12.2011.
Valoda: Angļu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 8 vienības
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

At the final part of the work I will describe what kind of challenges company face while using Social media to interract with customers. First of all, the main challenge for a company is to deal with privacy and security asspects, by creating safe system. Nowadays there are a lot of cyber criminals who are choosing business owners as targets for social media attacts. And the thing that users hate the most is privacy and security violations. Second of all, company needs to deal with diversity concerning people from different geographies, cultures, religions and ethnicities. Very often, businesses find it difficult to cope with such diversities and culture clashes. And thirdly final challenge for company to successfully implement social media into daily activities is to maintain healthy relationships with their custumers in a long-term period. Company can do that by sustaining it’s high standarts when it is dealing with customers.
To sum up nowadays it is vital for organization to use social media, because it allows organization to keep in touch with it’s customers all the time. By using social media company can get more feedbacks from it’s customers and these feedbacks can help company to improve it’s products or services.

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −3,21 €
Materiālu komplekts Nr. 1247653
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „The Impact of Social Media to the Organizations”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/359467

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties