Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
  • The Expanding Field of Sports Sponsorship and Relate It to Growth in Market Share for Multinational Organisations

     

    Eseja4 Mārketings, reklāma

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
3,99
Ietaupījums:
0,64 (16%)
Cena ar atlaidi*:
3,35
Pirkt
Identifikators:714028
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 20.07.2006.
Valoda: Angļu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

7.0 Conclusion
The Progressive Sports Theory Model is confirms a direct relationship between sport sponsorship and increase in market share for an organisation. The model begins by emphasising the need for extensive market research. This requires a company to review and prioritise its specific objectives. It then calls for the organisation to identify the evaluation criteria and screen proposals to identify the Sporting team, athlete or event it wants to create an association with, keeping in mind that the brand imbues the qualities of the sponsored sport such as in the case of Nike and Redbull.
Sponsorship needs to be done in conjunction with other elements of the marketing mix and thus supported by adequate advertising, public relations and various other promotional expenses. The MIXMAP model should be utilised in selection of a team keeping in mind the reach and frequency desired by the organisation. Appropriate methods such as pre and post event surveys along with syndicated tracking surveys must be utilised to then measure the effectiveness of the sponsorship, along with increase in sales volume. Once brand awareness has been created and competitive advantage sought, the final result will be an increase in market share for the company as verified by the cases of B&Q, Nike and Emirates.

Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −4,05 €
Materiālu komplekts Nr. 1304200
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „The Expanding Field of Sports Sponsorship and Relate It to Growth in Market Share for Multinational Organisations”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/714028

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties