Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
3,49
Ietaupījums:
0,52 (15%)
Cena ar atlaidi*:
2,97
Pirkt
Identifikators:866979
Vērtējums:
Publicēts: 09.01.2004.
Valoda: Angļu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

With a look at today's society one would notice many changes in the values of our emerging generation. ?The United States has more malls than high schools, and Americans spend more time shopping than reading.?(Quindlen). This growth of consumerism in our country must be attributed to something. Since our generation, arbitrarily titled generation Y, is moving into adulthood, we must look at what has influenced our adolescence, and what is still influencing today?s teens. Through surveys it has been determined that MTV is the preferred channel amongst American teenagers, averaging to almost…

Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −2,80 €
Materiālu komplekts Nr. 1277006
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „The effects of MTV on youth consumer culture.”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/866979

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties