Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
1,99
Ietaupījums:
0,38 (19%)
Cena ar atlaidi*:
1,61
Pirkt
Identifikators:222295
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 22.08.2006.
Valoda: Angļu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Coke and Pepsi in China: Coca-Cola originally entered China in 1927, but left in 1949 when the Communists took over the country. In 1979, it returned with a shipment of 30,000 cases from Hong Kong. Pepsi, which only entered China in 1982, is trying to be the leading soft-drink producer in China by the year 2000. Even though Coca-Cola's head start in China has given it an edge, there is plenty of room in the country for both companies. Currently, Coca-Cola and Pepsi control 15% and 7% of the Chinese soft-drink market respectively. The Chinese market presents unique problems. …

Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −3,24 €
Materiālu komplekts Nr. 1304855
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „The Difference of Marketing Strategy of Coke and Pepsi in China”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/222295

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties