Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
  • Target Marketing: the Tendency to Increase Unethical Behavior and the Probability of Boycotts: a Conceptual Framework

     

    Eseja5 Mārketings, reklāma

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
4,49
Ietaupījums:
0,54 (12%)
Cena ar atlaidi*:
3,95
Pirkt
Identifikators:593157
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 26.10.2004.
Valoda: Angļu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Since its establishment, target marketing has been used effectively and efficiently as a marketing strategy (Dunlap 2004). The contribution made by target marketing to strategic marketing is undoubted. However, despite its success and the contribution it has made to marketing, the question remains whether target marketing can be performed without increasing unethical behaviour and the possibility of boycotts. This paper will attempt to illustrate that target marketing has a tendency to lead marketers into increased unethical behaviour and possibility of boycotts. The precursors to target marketing within the conceptual framework are segmentation and privacy, whilst the moderating factors are product harmfulness and consumer vulnerability. Working through these concepts permits for formulation of a number of propositions. The foundation of this conceptual framework (see Figure 1) lies within target marketing and the belief that it has the tendency to lead to increased unethical behaviour and probability of a boycott.…

Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −3,65 €
Materiālu komplekts Nr. 1289642
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Target Marketing: the Tendency to Increase Unethical Behavior and the Probability of Boycotts: a Conceptual Framework”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/593157

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties