TaKaDu risinājums arī bija līdzīgs klientu attiecību pārvaldības (CRM) sistēmai tādā ziņā, ka tas ļāva komunālajiem pakalpojumiem risināt jautājumus un problēmas, pirms tie pārauga cauruļvados vai pārtrauca pakalpojumu sniegšanu, un izveidoja atbilstošus procesus, lai šīs problēmas pastāvīgi pārvaldītu.
Vai darbs caur partneriem bija pareizais ceļš?
Pēc autora domām – nē. 20% ir pārāk liela daļa un zaudējumi priekš uzņēmuma. Uzņēmums jau iefiltrējās vidē, neatradās sākuma posmā, kad bija nepieciešama palīdzība iegūt stabilu tirgus pozīciju.
Vai TaKaDu bija pareiza cenu struktūra un līguma prasības, lai piesaistītu jaunus klientus?
Klientiem patīk, kad ir iespēja izvēlēties. Cik cilvēku, tik vēlmju, visiem neizdabāt, taču jāmāk pielāgoties. Iepriekš minētajā atbildē par to, ka jābūt vismaz 12 mēnešiem, tas ir optimālākais variants. Jābūt tā, ka var izmēģināt programmatūru aukstākajos mēnešos un siltākajos mēnešos, taču nav slikti arī 6 mēneši, jo klienti var būt strikti pret to, lai parakstīt līgumu uz tik ilgstošu laika periodu neuzticamības dēļ, bet par cenu struktūru, jāpiedāvā maksāt gan reizi gadā, gan dalīti mēnešos.
…