Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
3,99
Ietaupījums:
0,56 (14%)
Cena ar atlaidi*:
3,43
Pirkt
Identifikators:203112
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 01.12.1996.
Valoda: Angļu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Caterpillar Inc.--Early 1990s
The assessment of opportunities and threats is the foundation upon which planners develop strategies. The Caterpillar case illustrates some of the problems associated with the identification of opportunities and threats, especially in a situation where previous successes are notable. Attempting to pattern long-term growth on the basis of previously valid assumptions is one of the classic dilemmas facing the strategic planner whether in consumer or organizational markets.
Why was Caterpillar able to meet Japanese competition and succeed while other major U.S. manufacturers failed? For example, what did Caterpillar do that the big three auto makers have not done?
While Caterpillar ignored the Japanese until eroding market share and huge losses forced the company to react, once started, the company made tough decisions quickly. In particular:
* Caterpillar cut prices to meet the prices being offered by competitors. The company sacrificed short-term profits to protect its market share.
* Caterpillar has always maintained its reputation as a producer of quality products.

Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Strategic Marketing Cases: Caterpillar Inc”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/203112

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties