Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
2,49
Ietaupījums:
0,37 (15%)
Cena ar atlaidi*:
2,12
Pirkt
Identifikators:178977
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 10.05.2004.
Valoda: Angļu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

After preparing all the nine steps above, the time has come to implement those steps to action so that the goals and objectives are achievable. Here the general marketing strategy would be developed into specific sub-objectives, each supported by more detail strategy and action statements. However too much details should be avoided as it is inefficient to the company.
On the whole the marketing plan "is a critical element in coordinating activities and budget" Guiltinan et al (1997). Furthermore, the effectiveness of the marketing plan depends on the quality of the efforts made by those who do the plans. According to Guiltinan et al (1997), in organizations that are truly market-oriented the marketing plan is likely to be viewed as a very important management activity for them to increase revenues and move forward to become more successful.
Even so, according to McDonald (2000), a written strategic marketing plan is the backdrop against which operational decision are taken. Its major function is to determine where the company is, where it wants to go and how to get there. It should be distributed on a need to know basis only. It should be used as an aid to effective management and not be a substitute for it.

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −5,86 €
Materiālu komplekts Nr. 1282556
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Steps of the Marketing Plan as Suggested by MacDonald”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/178977

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties