Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
7,49
Ietaupījums:
0,82 (11%)
Cena ar atlaidi*:
6,67
Pirkt
Identifikators:826802
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 13.01.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Lai veidotu dzelzceļa stacijas ir nepieciešams izveidot vismaz vienu dzelzceļa līniju. Stacijas ēkas daudzās pilsētās, pēc dzelzceļa ieviešanas, ir pilsētas centrālā vieta. Stacija ir neaizvietojams ceļa posms daudzu cilvēku ikdienā. Rīgā ik dienu centrālo staciju gan tieši, gan netieši izmanto 250 000 - 300 000 iedzīvotāju, tāpēc var droši apgalvot, ka centrālā stacija ir viena no nozīmīgākajām Rīgas pilsētas sabiedriskajām vietām. Tieši šī iemesla dēļ nevar runāt tikai par dzelzceļu vai stacijas ēku, ir jārunā par visu kopumā, tas ir, par stacijas laukumu.
Rīgas dzelzceļa stacija (oficiāli - Rīgas Pasažieru stacija) ir lielākā pasažieru stacija Rīgā, Latvijā un 2007. gadā visi Latvijas pasažieru vilcienu maršruti sākas Rīgas stacijā (pavisam 6 virzienos - Saulkrastu, Siguldas, Ērgļu, Salaspils, Jelgavas un Jūrmalas virzienos).
Dzelzceļš kā transporta veids Latvijas teritorijā sāka attīstīties 19. gs. 60. gados līdz ar sociālajām un ekonomiskajām reformām Krievijā un kļuva par galveno atbalstu Latvijas ostām un tautsaimniecības nozarēm. 19. gs. 60. gados Krievijas valdība lielu uzmanību pievērsa maģistrālo dzelzceļu celtniecībai. 1857. gadā Krievijā tika izveidota Galvenā dzelzceļu sabiedrība, kura realizēja dzelzceļu politiku un vadīja galveno «labības» maģistrāļu būvniecību, lai nodrošinātu preču eksportēšanu caur Melnās jūras ostām. Produkcijas realizācijas tirgus bija Eiropā. Tāpēc tika meklētas citas iespējas savienot Pie Volgas, Pie Dņepras un Ukrainas lauksaimniecības rajonus ar Eiropu. To varēja nodrošināt, savienojot jau minētos rajonus ar Baltijas jūras ostām - Liepāju, Rīgu, Pēterburgu un Ventspili, kas nodrošinātu ne tikai lētāku, bet arī ātrāku preču apgrozību. Līdz ar to dzelzceļa maģistrāļu celtniecības politika Krievijā ietekmēja arī Baltijas provinces.…

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Stacijas laukums laika gaitā”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/826802

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties