Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
Akcijas un īpašie piedāvājumi 2 Atvērt
5,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:199994
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 30.09.2025.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 6 vienības
Atsauces: Nav
Laikposms: 2021. - 2025. g.
Darba fragmentsAizvērt

Sociālie mediji ir digitālo komunikāciju un informācijas apmaiņas platformas, kuru saknes meklējamas interneta attīstības agrīnajos posmos. Pirmajos 2000. gados parādījās pirmās interaktīvās tīmekļa vietnes, piemēram, MySpace, Friendster un LiveJournal, kas ļāva lietotājiem veidot personiskos profilus, pievienot draugus un dalīties saturā. Šīs platformas radīja pilnīgi jaunu sociālo mijiedarbības modeli, kurā lietotāji bija gan satura patērētāji, gan radītāji.
Vēlāk parādījās globālas platformas, piemēram, Facebook, Twitter, Instagram un TikTok, kas paplašināja sociālo mediju funkcionalitāti un auditoriju. Šīs platformas ne tikai ļāva cilvēkiem sazināties ar draugiem un ģimeni, bet arī kļuva par līdzekli profesionālai komunikācijai, biznesa aktivitātēm, politiskās diskusijās un sabiedriskām kampaņām. Sociālo mediju attīstība veicināja informācijas globalizāciju – idejas, ziņas un kultūras parādības var ātri izplatīties visā pasaulē, radot jaunu globālu komunikācijas tīklu.

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties