Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
2,99
Ietaupījums:
0,36 (12%)
Cena ar atlaidi*:
2,63
Pirkt
Identifikators:723003
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 21.12.2010.
Valoda: Angļu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Summary   
  Introduction   
1.  Close and direct communication with customers   
2.  Social networks are the fastest way to get feedback   
3.  Internet- the fastest media   
Darba fragmentsAizvērt

Conclusion
In the light of the above findings, I reached the following conclusions:
1. Social networks are powerful tool in the business. That is because of technologies and the internet speed, but it can be done well only by specialist.
2. It is vital for companies to follow the information which circulates in internet about their products/services because approximately 80% of users trust in recommendations than simple direct advertisements.
3. Companies want to become closer with their clients. They want to get instant feedback and to attract new customers and boost sales with less cost.
4. By social networks company gets back information constantly on a consisted manner of consumers that are looking for information, at company’s products, reading marketing messages.
5. For business internet speed and social network is important because every company can write something about new product, special offer etc. at the profile and in a few seconds information is sent through the internet.

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −2,89 €
Materiālu komplekts Nr. 1310063
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Social Networks - Way to Promote Business”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/723003

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties