Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
7,49
Ietaupījums:
0,90 (12%)
Cena ar atlaidi*:
6,59
Pirkt
Identifikators:400457
Vērtējums:
Publicēts: 19.04.2003.
Valoda: Angļu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

1.0 BACKGROUND ON SMALL BUSINESSES
Public perceptions of the small business have been influenced by politicians and theorists from the extremes of neglect and ignorance to hype and over-expectation. In the 1950's and 60's small business's were seen as out-of-date. By the 1970's and 80's they were seen as a great contribution towards the economy and by the 1990's, SME's were seen as the post to improving employment.
Record numbers of people have launched companies over the past two decades, from 2.4m to 3.7m (Appendix 1(i)) in the UK. A variety of competitive, economic, demographic shifts have accounted for this, "society depends on entrepreneurs to provide the drive and risk-taking necessary for the business system to supply people with the goods and services they need". (Scarborough and Zimmer, 2000, p. 34)
On a global comparison, the increase has a common feature across all borders. The UK and Europe have similar profiles. The USA concentrates its workforce in larger companies compared to Europe and Japan. (Appendix 1(ii)) It is worth noting the difficulty to compare as definitions vary.
The failure rate for small businesses is high; primary cause is incompetent management. Successful entrepreneurs hold a positive attitude that these are just stepping stones to success.

Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −4,66 €
Materiālu komplekts Nr. 1269031
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Small Business Critical Appraisal”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/400457

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties