Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
2,49
Ietaupījums:
0,27 (11%)
Cena ar atlaidi*:
2,22
Pirkt
Identifikators:298607
Vērtējums:
Publicēts: 03.02.2015.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
Darba fragmentsAizvērt

Tika izvēlēti simts publiski pieejami konti Twitter mājas lapā, no kuriem 40 bija korporācijas,30 nejauši izvēlēti konti un 30 slavenību konti. Slavenības, kuras tika izvēlētas darbojas tādās jomās, kā – sports, aktiermāksla, mūzika, politika un žurnālistika. Kopā bija jāanalizē vairāk 90 tūkstoši tvītu, lai noskaidrotu cik lielā mērā komunikācija kalpo kā sevis popularizēšana un mikro slavenību izplatīšana. Tika konstatēts, ka haštagi tiek izmantoti, lai sazinātos ar kādu citu personu, lai retvītotu ziņu vai lai to redz lielāka auditorija.Vieni no slavenību biežāk lietotajiem haštagiem, šī pētījuma ietvaros–foodrevolution, London, worlddarts. Šis pētījums parādīja to, ka korporācijas, slavenības un citi Twitter lietotāji visbiežāk izmantohaštagus ar uzņēmumu nosaukumiem, produktiem vai saukļiem. Tie tiek publicēti ar mērķi, lai to redz pēc iespējas lielāka auditorija un būtu ieinteresēta noteiktajā precē, produktā.
Pēc veiktajiem pētījumiem var secināt to, ka Twitter.com ir vieta, kura ir attīstījusies diezgan strauji un ir populāra visā pasaulē. Mēs vēlamies uzzināt vairāk privātas informācijas par sabiedrībā atpazīstamajiem cilvēkiem. Ir iespēja, ka viņu tvītiveicinās kāda uzņēmuma produkta vai pakalpojuma pārdošanu, ja tie izteiks pozitīvas atsauksmes un ieteiks izmēģināt pašiem vai jautās sekotāju domas par to.

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −4,78 €
Materiālu komplekts Nr. 1356698
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Slavenību komunikācijas process Twitter.com”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/298607

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties