Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
3,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:295165
 
Vērtējums:
Publicēts: 16.12.2010.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 2 vienības
Atsauces: Ir
Darba fragmentsAizvērt

Masu medijus pašlaik pāršalc spēcīga pārmaiņu strāva, tieši tāpat kā sociālo sistēmu, kurā tie darbojas. Šī tendence pieprasa daudz lielākus apsvērumus, nekā tie ir pašlaik. Mediju pētniecība vairāk ir koncentrējusies uz to struktūru nekā pašu procesu un dinamiskās perspektīvas ir īstermiņa un pamatvajadzību piedāvājums. Nepieciešams novērst šo līdzsvara trūkumu, atgādinot Lasvela klasisko formulu, kur ir galvenie principi komunikācijas pētniecībā: kas?->saka ko?-> pa kādu kanālu->kam?->ar kādu efektu?
Šodien šķiet, ka visi šie elementi ir nepārtrauktā plūsmā. Grafiki, žanri un ziņu stils tiek pielāgots dramatiski augošajai konkurencei. Kanāli kļūst plašāki, bet struktūra, vēlmes, paradumi un auditorijas uzvedība piedzīvo lielas pārmaiņas. Šie lielie notiekošie procesi vienlaikus ietekmē gan masu medijus, gan tos iekļaujošo sociālo sistēmu.
Uzmanības trūkumu šiem diviem procesiem var izskaidrot ar pēckara perioda aizspriedumu paradigmām. Vēlāk daudzi zinātnieki apgalvoja, ka plašsaziņas līdzekļi kavē būtiskas sociālas pārmaiņas, nevis pastiprina tās.…

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −5,48 €
Materiālu komplekts Nr. 1235794
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties