Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
3,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:709533
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 06.11.2005.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 7 vienības
Atsauces: Ir
Darba fragmentsAizvērt

Šajā darbā pievērsīšos reklāmas tēmai un tieši bērniem adresētajai reklāmai- kāda tā ir un vai tādai vispār jābūt! Vai Latvijā nevajag sekot to valstu piemēram, kur bērniem adresētās reklāmas TV ( kā ietekmīgākajā un izplatīšanas ziņā visplašākajā medijā) pilnībā aizliegtas?
Darba virsraksts ir nedaudz pārfrāzēts virsraksts kādai ziņu aģentūras LETA ziņai – “Bērni jāsargā no reklāmām” *(1). Tādu aicinājumu izteikusi ASV psihologu asociācija pētījumos secinot jau tāpat skaidru faktu- bērni, kuri vēl nav sasnieguši astoņu gadu vecumu nav spējīgi saprast, ka televīzijas reklāmas nav reālas. ASV psihologus bažīgus dara “tukluma” epidēmija bērnu (un arī visas aizokeāna nācijas) vidū, jo visbiežāk reklamēti tiek neveselīgi pārtikas produkti- ātrās uzkodas, saldumi, gāzētie dzērieni. Jaunākie dati liecina, ka neveselīgi tuklo bērnu skaits strauji pieaug arī Eiropā- katru gadu aptuveni 400 000 skolas vecuma bērni piepulcējas tiem, kuri cieš no liekā svara.*…

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties