Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
4,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:798978
 
Vērtējums:
Publicēts: 17.05.2021.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: 5 vienības
Atsauces: Nav
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Kāpēc ir svarīgi sadarboties ar vecākiem?    2
  Kas regulē vecāku un pedagogu sadarbību?    2
  Kādi šķēršļi var rasties pedagogu un vecāku sadarbībā?    3
  Kā veiksmīgi komunicēt?    4
  Secinājumi    5
  Bibliogrāfija    6
Darba fragmentsAizvērt

Darbā ar vecākiem visefektīvākās sadarbības formas ir individuālās pārrunas, vecāku sapulces, regulāra informācijas nodošana, piedalīšanās svētku organizēšanā, ieteikumu jautāšana un iespēja saņemt konsultācijas. Lai gan visbiežāk lielākais neveiksmīgas sadarbības cēlonis ir vecāku aizņemtība un laika trūkums straujajā dzīves ritmā, vecāki apliecina savu vēlmi sadarboties, lai uzlabotu bērnu sagatavošanu skolai un lai kopumā sekmētu bērnu sasniegumus. Sadarbība sekmēs bērnam sasniegt labākus rezultātus mācībās, un sadarbības iespējas realizējas tikai tad, ja apstākļi sadarbībai būs piemēroti, t. i., ērts laiks un vieta gan vecākiem, gan pedagogiem, pozitīva un pārdomāta komunikācija, kā arī tiks respektētas vecāku personīgās, sabiedriskās, profesionālās, vaļasprieku intereses. Tikpat nozīmīgi ir subjektīvie faktori: vecāku pieredze, konkrētās dienas veselības stāvoklis, iespējamais nogurums, garastāvoklis, vecāku izglītība, reakcija uz konkrētu sarunu. Ja sadarbībai ir atbilstīgi apstākļi un labvēlīgi subjektīvie faktori, tad tā var izveidoties veiksmīga un sekmēt bērnu sagatavošanos skolai. Tomēr, ja apstākļi un mainīgie faktori ir nelabvēlīgi, tad, visticamāk, sadarbība starp skolu un ģimeni būs nesekmīga un nesasniegs izvirzīto mērķi. Galvenajam sadarbības virzītājam būtu jābūt pedagogam, jo, ikdienā attīstot un novērojot bērna prasmes, tieši pedagogs, piedāvājot vecākiem ērtu laiku, var vadīt individuālas pārrunas par konkrētu jautājumu, kura risināšana bērnam varēs palīdzēt attīstīt konkrētu prasmi. Taču arī vecāki, kuri ir atvērti sadarbībai un rezultātiem, var kļūt par veiksmīgas sadarbības iniciatoriem.

Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties