Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
2,99
Ietaupījums:
0,57 (19%)
Cena ar atlaidi*:
2,42
Pirkt
Identifikators:821016
Vērtējums:
Publicēts: 05.05.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 5 vienības
Atsauces: Ir
Darba fragmentsAizvērt

Šobrīd, kad ir plaša pieeja kabeļtelevīzijai, komerciālajiem kanāliem un internetam, sabiedriskie mediji arvien vairāk sāk zaudēt savas pozīcijas. Lai arī tie nav pilnībā zaudējuši savu statusu un vēl joprojām pastāv, to loma ir krasi mainījusies. I.Kubliņš(Kubliņš,2005) sabiedrisko mediju lomu skaidro šādi:„Sabiedriskie mediji ideālajā versijā ir gan „sargsuns”, kurš sabiedrības interesēs uzrauga pārējo varas formu (īpaši – likumdevēja varas) rīcību, gan viedokļu plurālisma kā demokrātijas stūrakmeņa nodrošinātājs, gan spēks, kas ceļ sabiedrības izglītotības un kultūras līmeni”. Salīdzinot Eiropu un Amerikas Savienotās Valstis, I.Kubliņš(Kubliņš, 2005) uzskata, ka: „Eiropā atšķirībā no ASV radio un televīzija vēsturiski balstījusies uz šādiem, nevis tirgus ekonomikas principiem, kas atzīst par labu visu, ko iespējams pārdot. Tomēr pēdējos gadu desmitos komercializācijas tendences(televīzijas gadījumā revolucionārs pavērsiens bija kabeļtelevīzijas ieviešana) guvušas virsroku, un komercmediji tagad ieņem dominējošo pozīciju”.
Šī darba mērķis ir izpētīt un salīdzināt sabiedriskos medijus uz komerciālo mediju fona un izanalizēt galvenās ar šo tēmu saistītās problēmas, kas ir sastopamas šajā jomā.
Darba jautājumi:
1.Kāda ir sabiedrisko mediju loma?
2.Kā iedalās sabiedriskie mediji un kādas ir to atšķirības salīdzinājumā ar komerciālajiem medijiem?
3.Kādas varētu būt sabiedrisko mediju nākotnes iespējas?…

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Sabiedrisko mediju izaicinājumi”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/821016

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties