Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
1,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:159092
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 01.09.2015.
Valoda: Angļu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Among Internet-based companies, eBay is a great example of the most powerful network effect. As more people list items for sale on eBay, the site attracts more buyers. The more buyers who bid on an item, the greater its value to the seller. This, in return, attracts more sellers. As the early leader in creating an auction community, eBay built a network unmatchable by others. uBid, the second internet auction site, could not match with eBay’s number of users. This is because eBay primarily auctions used products which means that its customers will be both – sellers and buyers. uBid, on the other hand, auctions new branded products from a small base of dedicated sellers, which means that the more customer-bidders there are joining the network, the higher the realized price will be on the network. This benefits the small population of sellers, but harms the disproportionately larger community of buyers.

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties