Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
2,49
Ietaupījums:
0,37 (15%)
Cena ar atlaidi*:
2,12
Pirkt
Identifikators:821956
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 15.02.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
Darba fragmentsAizvērt

Interesants veids kā reklāma var radot savu vēstījumu veidot mūsu priekšstatus, asociācijas un attieksmes ir zīmolu reklāma. Ja šis mums domātais vēstījums bijis gana patīkams, draudzīgs un efektīvs mēs izdzirdot kāda zīmola nosaukumu uzreiz iegūstam savas asociācijas un skaidri varam pateikt – patīk, nepatīk, uzticos, neuzticos u.c. Piemēram, Laima, Staburadze lielākoties asociējās ar ko patiesi latvisku, senu, stabilu, kvalitatīvu, Stendera ziepju fabrika – pašmāju ražotas kvalitatīvas, smaržīgas ziepes no dabīgām izejvielām, Hansabanka – stabila vietējā banka, ar tendenci augt, domā par klientu, LNT – skatītājam draudzīga TV, daudz pašmāju filmu, seriālu un šovu utt. Šīs visas asociācijas ir radušās laika gaitā uzkrājoties sava veida komunikācijai – vēstījumu – pašreklāmas no šiem uzņēmumiem saņemšanas ceļā.
Nobeigumā varu teikt, ka, manuprāt, reklāmai piemīt unikālas īpašības, ko tai piešķīruši tās radītāji. Proti, mūsdienu laikmetā, kad it vajadzētu būt tik viegli izvairīties no šīs komunikācijas – pārslēdzot TV kanālu, neaplūkojot banerus, nepievēršot presē uzmanību reklāmai, to nemaz nav tik viegli izdarīt, jo šis reklāmas vēstījums ir izveidots ar tādu izdomu (reklāmas atrašanās vieta, biežums, ietvertie simboli, krāsas u.tt.), ka nepievērst uzmanību tam praktiski nav iespējams. „Ja kādā noteiktā brīdī prece vēl bija pati sev reklāma, tad šodien reklāma ir kļuvusi pati par savu preci. Tā ir sajaukusies pati ar sevi.” Personīgi mani šī komunikācija, kas pēc Ž. Bodrijāra vārdiem jau kļuvusi par preci netraucē. Vēl vairāk varu teikt, ka es ar interesi sekoju, kā reklāma attīstās un pilnveidojās mijiedarbojoties ar jaunajām tehnoloģijām līdztekus paplašinot un darot krāsaināku kopējo komunikācijas vidi.

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −2,86 €
Materiālu komplekts Nr. 1312172
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Reklāmas ietekme uz komunikācijas vidi”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/821956

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties