Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
1,99
Ietaupījums:
0,32 (16%)
Cena ar atlaidi*:
1,67
Pirkt
Identifikators:751235
Vērtējums:
Publicēts: 08.05.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Diezin vai mūsdienās atradīsies kāds cilvēks, kurš kaut kādā veidā nebūtu saskāries ar reklāmām, jo reklāmas šajos laikos ir kā ikdiena, bez kurām tā liktos savāda. Atšķirt un saprast to, vai reklāmas ir izšķērdība vai ikdienas nepieciešamība, var ātri. Reklāmas var ieraudzīt visnedažādākajās vietās uz visas pasaules. Ir vairāki reklāmu veidi, proti, iespiestā reklāma (avīzēs, žurnālos), audio reklāmas (skaņas reklāmas, kuras dzirdam ikdienas pa radio), video reklāmas (televīzijā, internetā), vizuālās reklāmas (uz sabiedriskajiem transporta līdzekļiem, uz izkārtnēm). Bet arī bieži vien reklāmas ir maldinošas, piemēram, produktam piedēvē īpašības, kuras tam nemaz nav un nevar būt iespējamas.…

Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −2,08 €
Materiālu komplekts Nr. 1131889
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Reklāma - izšķērdība vai ikdienas nepieciešamība”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/751235

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties