Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
  • Reflective Writing - Personal View -Learning Styles - Adult Learners

     

    Eseja1 Pedagoģija

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
1,99
Ietaupījums:
0,36 (18%)
Cena ar atlaidi*:
1,63
Pirkt
Identifikators:923056
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 26.10.2003.
Valoda: Angļu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

There are many learning theories, each of them emphasizing various aspects of the teaching and learning process. I support the claim that adult learning should be looked at as a distinct style of learning and is unique to that of child and adolescence learning. Adults bring their life experiences into the classroom. They bring past knowledge as well as past biases and beliefs. Adult students want to be acknowledged as adults. They need to be actively involved in determining how and what they will learn, and they need active rather than passive learning experiences.…

Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −2,14 €
Materiālu komplekts Nr. 1273504
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Reflective Writing - Personal View -Learning Styles - Adult Learners”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/923056

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties