Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
3,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:549859
 
Vērtējums:
Publicēts: 08.02.2018.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
Darba fragmentsAizvērt

Tāpat mainoties patēriņa paradumiem un kanāliem caur kuriem tiek sasniegti patērētāji, reklāma un izklaide ir arvien vairāk apvienota. Tagad pastāvot iespējai apklusināt televizoru, pārslēgt kanālus, ierakstīt saturu un pārtīt reklāmu, maksāt par saturu bez reklāmām; reklāmai vairāk nekā agrāk ir jāsniedz pievienotā vērtība vai izklaide patērētājam, lai piesaistītu viņa uzmanību. Šo ļoti var palīdzēt nodrošināt emocionāli pasniegtas ziņas.
Pētījumi ir arī pierādījuši, ka emocionālas kampaņas atstāj lielāku iespaidu uz biznesa efektivitāti nekā racionālās. Tāpat emocionālās reklāmas efekts saglabājas ilgāku laiku patērētāju prātā nekā racionālās.
Lai arī cilvēkam patīk domāt, ka viņš visu dara racionāli, cilvēks nav racionāla būtne. Cilvēki racionāli nepārstrādā savu pieredzi vai racionāli nepieņem lēmumus. Cilvēka smadzenes nav dators, kas visu izskaitļo. Cilvēka ikdiena tiek pavadīta emociju vadīta. Un vietā ir neirozinātnieka Antonio Demasio citāts: „Mēs neesam domājošās mašīnas, kas jūt – mēs esam jūtīgas mašīnas, kas domā.”

Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −5,98 €
Materiālu komplekts Nr. 1364617
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties