Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
2,49
Ietaupījums:
0,47 (19%)
Cena ar atlaidi*:
2,02
Pirkt
Identifikators:588150
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 01.12.1996.
Valoda: Angļu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Conclusion
The outbreak in mid March of atypical pneumonia or SARS had a devastating impact on Cathay Pacific passenger business.
The interim performance of Cathay Pacific Catering Services (H.K.) Limited was badly affected by the outbreak of SARS. The company implemented stringent cost controls. All overseas flight kitchens were impacted by SARS and also implemented cost control measures. SARS had little effect on the airfreight business and the company reported a satisfactory interim profit. Hong Kong Airport Services Limited reported an interim loss due to the large number of flight cancellations.
After an air quality monitoring programmed, undertaken in aircraft cabins, showed that the air is of a good quality. A comprehensive programmed to sort and recycle paper materials such as newspapers and in-flight menu cards has been implemented on all inbound flights. The impact of SARS resulted in a concerted effort to reduce energy consumption in Cathay City. Measures taken include temperature adjustments, reduced lighting and restricted availability of lifts and escalators.
We can see the SARS had a little effect to the Cathay Pacific. Hence they need to use QFD to continual improvement that brings customers into the design of services. It translates what the customer wants into what Cathay Pacific provides.

Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −2,41 €
Materiālu komplekts Nr. 1265447
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Quality Management: Cathay Pacific Airways”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/588150

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties