Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
2,49
Ietaupījums:
0,42 (17%)
Cena ar atlaidi*:
2,07
Pirkt
Identifikators:940760
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 06.12.2005.
Valoda: Angļu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Today's customers want better service, higher-quality goods and lower prices. With so many competing for the same customers in a time of volatile markets, businesses must proactively evolve or fall victims to their competitors. It is no wonder companies are rethinking how they do business. For years, companies have used word-of-mouth to get their business up and running. In today's business world this is just not enough and especially so for an e-business. Knowing the buying patterns, interests and desires of customers as well as how they search provides companies with an advantage over competitors. This knowledge is so crucial to success that the process of promoting and marketing a business has become an industry of its own.
There are millions upon millions of websites online, and the simple reality is that unless you show people how to find your business, you could be lost in the crowd. This does not mean that a company should go out and randomly tell anyone they could find about the business. Two of the biggest marketing and promotional mistakes include sending out untargeted advertising and trying to be everything to everyone. Purchasing 10 million-email addresses and bulk mailing an offer would be untargeted advertising. …

Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −3,67 €
Materiālu komplekts Nr. 1299248
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Promotion and Marketing”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/940760

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties