Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
3,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:605026
 
Vērtējums:
Publicēts: 18.08.2003.
Valoda: Angļu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

This is a case study on Dell's shift to China for its component suppliers and PC buyers. It consists of the answers to several guiding questions which are included in the essay.
1.Model the global market for personal computers.
Demand
In current world market, it is only reasonable to consider PC's to be an essential commodity for the average house hold. This would mean that people would still buy computers despite higher prices and not buy more in the case of lower prices.
Therefore, we conclude that the demand for PC's is not overly sensitive to price changes and is relatively inelastic; hence the steeper demand curve. The fact that we consider the PC market as a whole group and not a particular brand or a subgroup of PC's, further justifies this conclusion.
Still, with other things being equal, the demand will decrease with increasing price as the Law of Demand suggests. However, most of the time, the percentage change in price will be larger (in absolute value) than that in the demand.

Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −5,48 €
Materiālu komplekts Nr. 1271999
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties