Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
2,49
Ietaupījums:
0,40 (16%)
Cena ar atlaidi*:
2,09
Pirkt
Identifikators:380563
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 29.03.2007.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Produkta kategorija – tonālais krēms.
1.Raksturot pēc kādām pazīmēm tirgū tiek diferencēti tonālie krēmi
Tonālie krēmi tiek diferencēti pēc produkta īpašībām:
• Lietošanas priekšrocībām – tonālie krēmi mitrina ādu, padara to gludu, ir noturīgi, uzlabo sejas krāsu u.tml.
• Papildu iespējas – tonālie krēmi, kurus lietojot nevajag lietot pūderi, darbojas kā korektori, t.i., noslēpj ādas nepilnības pumpiņas. Tonālie krēmi, kuriem ir saules aizsardzības filtrs (SPF), kontrolē ādas spīdumu, mitrina ādu, aizkavē grumbu rašanos utt.
• Atbilstības pakāpe – tā ir ļoti svarīga pircējam, jo, ja produktam nebūs reklāmā minētās īpašības, tad pircējs būs vīlies un neapmierināts. Lai pierādītu pircējiem, ka produktam tiešām piemīt īpašības, kas minētas reklāmā, tonālo krēmu ražotāji žurnālos pie reklāmām pievieno tonālo krēmu paraudziņus.
• Drošums – uz tonālajiem krēmiem to varētu attiecināt, kā piemērotību ādas tipam, lai lietojot to sausa āda nekļūtu vēl sausāka u.tml. Arī hipoalerģiskās īpašības ir svarīgas, jo pircējs nebūs laimīgs, ja tonālais krēms izraisīs alerģiju un, ja tomēr cilvēkam ir alerģija pret produktu, tad ražotājs var piedāvāt iespēju produktu apmainīt pret citu vai arī atdot pircējam naudu, šādu produkta garantiju piedāvā Oriflame, Avon, Stockman un citi specializēti kosmētikas veikali.
• Stils un dizains – tonālo krēmu ražotāji ļoti bieži savās reklāmās izmanto dažādus populārus cilvēkus ( aktrises, dziedātājas un grima māksliniekus), kuriem cilvēki labprāt vēlētos līdzināties.
• Iesaiņojums – tonāliem krēmiem ir dažādi iesaiņojumi – tulbiņas, bundžiņas, pudelītes un pudelītes ar pumpīti, tonālie krēmi ir lūpu krāsas veida iepakojumā. Katra pircēja var izvēlēties sev vispiemērotāko iepakojumu, piemēram, man visērtākās šķiet pudelītes ar pumpīti.
Tonālie krēmi dažkārt tiek diferencēti arī pēc apkalpošanas īpašībām:
• Konsultēšana – daudzi pircēji kosmētikas veikalos pērkot tonālos krēmus, tāpēc ir ļoti labi, ja veikalos ir kāds konsultants, kas palīdz izvēlēties pareizo toni un savai ādai atbilstošāko krēmu. Arī reklāmās dažkārt ir iekļauta informācija par tonālā krēma lietošanu.

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −2,74 €
Materiālu komplekts Nr. 1180084
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Produkta pozicionēšana mērķa tirgū”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/380563

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties